Szállítási és fizetési kondíciók, átvételi lehetőségek

A Szolgáltató a megrendelt termékek átadását telephelyi átvétellel, illetve futárszolgálat közreműködésével biztosítja a Vásárló által megadott szállítási címre. A szállítás költsége a megrendelés során a képernyőn, majd a számlán és a visszaigazoló email-ben is megjelenítésre kerül, mely költséget a Vásárló viseli.

Ugyanazon Vásárlótól (regisztrált felhasználó) egy napon belül leadott megrendelések összevonására és így a szállítási költségek optimalizálására abban az esetben van mód, amennyiben a termékek még nem kerültek átadásra a futárszolgálat részére.

A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a webáruházban való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

A tényleges szállítási határidő minden esetben a rendelési visszaigazolásban szerepel.

A Szolgáltató által biztosított mindenkor érvényes fizetési és szállítási módokat és díjszabását a Szállítási információ menüpont alatt jelöljük.

A futárszolgálat a csomag kézbesítése napján email-ben és sms-ben is értesítést küld a csomag kiszállításának várható idejéről. 

A raktáron lévő termékek várható szállítási ideje, a rendelés visszaigazolást követő 1-4 munkanapon belül.

  • Számla

A Szolgáltató a Vásárló részére a bankkártyás fizetés esetén a kifizetés igazolására, a megrendelés díjának rendezését követően követően elektronikus számlát állít ki a Vásárló által megadott e-mail címre. Jelen ÁSZF elfogadása az elektronikus számlabefogadó beleegyezésének minősül. Az ÁSZF elfogadását követően a Vásárló hozzájárul ahhoz, hogy számára a Szolgáltató elektronikus számlát állítson ki. Jelen hozzájárulás visszavonására a Szolgáltató ügyfél-szolgálatához intézett egyértelmű beleegyezés visszavonására irányuló nyilatkozattal van lehetőség.

Átutalásos fizetési mód választása esetén a Szolgáltató díjbekérőt állít ki és küldi azt a Vásárló által a megrendelés során megadott email címre. A megrendelés a díjbekérő végösszegének lekönyvelését követően válik véglegessé, ezt követően a Szolgáltató elektronikus számlát állít ki a Vásárló részére, melyet email-ben küld részére.

A termék átvételekor (kiszállítás során a futártól történő átvételkor vagy személyes, telephelyi átvételkor) a Szolgáltató a Vásárló kérésére a vásárlás igazolására, papíralapú számlát/szállítólevelet ad.

A Vásárló köteles a szerződésnek megfelelően kiszállított vagy átvételre késznek jelentett árut haladéktalanul átvenni, és azt azonnal megvizsgálni.

  • Reklamáció

A minőségi kifogásra nyitva álló időt a felek a Vásárló által megtörtént és leigazolt áruátvétel utáni 48 órában határozzák meg. A visszacsatolás késedelméből eredő kárért a Vásárló a felelős.

A kifogásról szóló értesítést a Vásárló minden esetben köteles írásban megadni a Szolgáltató felé. Amennyiben a jelzett határidőn belül a Vásárló nem támaszt kifogást, úgy a teljesítés elfogadottnak tekinthető részéről.

Amennyiben a Vásárló reklamációt nyújt be, és az megalapozottan a Szolgáltatónak felróható és igazolt, akkor annak következményeit a Szolgáltató köteles viselni.

A reklamáció elbírálásába a Vásárló köteles a Szolgáltatót bevonni, és a reklamációval kapcsolatos közös szakmai álláspontot a vita rendezésének körében érvényesíteni.

A minőségileg nem megfelelő termékek, szolgáltatások esetén a Szolgáltató a reklamált termékeket és szolgáltatásokat a kölcsönösen megbeszélt határidőre kicseréli, kijavítja, vagy azok értékét jóváírja a gyártott termék értéke és a kölcsönös együttműködés igényei szerint.

Amennyiben a minőségileg kifogásolt termék(ek) csak egy része az adott szállítmánynak, és ez a rész könnyen elkülöníthető, mint hibás termék(ek), úgy a minőségi reklamáció nem a teljes mennyiségre vonatkozik, kizárólag az elkülönített mennyiségre.

A Vásárló a termék(ek) átvételekor köteles megvizsgálni az egységcsomagok számát, az azokon feltüntetett mennyiséget, raklapos kiszerelés esetén a raklapon lévő mennyiséget, és azok átvételét aláírásával elismerni.

Egyedi nyomattal ellátott, egyedi méretű papírtáskák gyártási folyamata során a megrendelt mennyiséghez képest a leszállított mennyiség +-5% eltérést mutathat.

  • Elállás

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Kormányrendelet) alapján az Ügyfelet (Felhasználó/ Vásárló) (ha fogyasztónak minősül) elállási jog (a termék visszaküldésének joga, egyfajta visszaküldési garancia) illeti meg az interneten történő vásárlás esetén, és ezt a jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatja.

 Az elállási jog egy termék megrendelése esetén a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül gyakorolható. Az Ügyfélnek/Fogyasztónak nem szükséges indokolnia, miért kíván elállni a szerződéstől.

Az Ügyfél/Fogyasztó elállási jogát a Kormányrendeletben található nyilatkozat-minta felhasználásával vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, azaz annak a Szolgáltató részére e-mail útján vagy postai úton történő megküldésével gyakorolhatja.

A termék visszaküldése: amennyiben az Ügyfél/Fogyasztó jelezte az Eladó felé elállási szándékát a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 naptári napon belül vissza kell küldenie (postára kell adnia/át kell adnia a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek), kivéve, ha a Szolgáltató vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

Az Ügyfél/Fogyasztó által viselt költségek: a termék visszaküldésének költségét az Ügyfél/Fogyasztó viseli.

Az Ügyfél/Fogyasztó felel a termék jellegének/tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot (azaz a termék rendeltetésszerű használatra alkalmasságának megállapításához szükséges használatot) meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért, amelyet a Szolgáltató részére köteles megtéríteni.

A Kereskedő/Eladó által viselt költségek: ha az Ügyfél/Fogyasztó eláll a szerződéstől, a Kereskedő haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 naptári napon belül köteles visszatéríteni az Ügyfél/Fogyasztó részére a termék vételárát az Ügyfél/Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon, kivéve, ha az Ügyfél kifejezetten beleegyezett abba, hogy a Kereskedő más fizetési módot alkalmazzon. Ha azonban az Ügyfél/Fogyasztó a Kereskedő által ajánlott legkevésbé költséges fuvarozási módtól (posta/futárszolgálat/stb.) eltérő fuvarozási módon választott, a Kereskedő nem köteles megfizetni az ebből eredő többletköltséget (azaz a legkevésbé költséges és az Ügyfél által választott fuvarozási mód közötti különbözetet.) A Kereskedő mindaddig visszatarthatja az Ügyfélnek fizetendő összeget (termék vételára +szállítási költség), amíg a terméket az Ügyfél vissza nem küldte/szolgáltatta vagy annak elküldését kétséget kizáróan nem igazolta. 

Átvételi pont / telephely
Serenum Plus Kft.
Cím: 8044 Kincsesbánya, Tatárhegy 3-5.
Nyitvatartási idő: hétfőtől péntekig, 8-16 óra között

A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát: olyan termék értékesítése esetében, amely a Vásárló személyéhez kötött, illetve amelyet a Vásárló utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza; amennyiben a megrendelt és kiszállításra került terméken bármely fizikai változást idézett elő, használt belőle bármely rész-mennyiséget; valamint a jogszabályok által meghatározott további esetekben.

Előzetes egyeztetés:
Ajánljuk, hogy a várakozási idők elkerülése érdekében, keresse fel ügyfél-szolgálatunkat a telephelyre történő látogatása előtt, hogy megbizonyosodhasson a kívánt termék készleten létéről, illetve hogy azonnal átvehető-e.

Keresés
×
0
    0
    Kosaram
    Az Ön kosara, üresKörülnézek a boltban
      Szállítási díj kiszámítása
      Kupon felhasználása