Általános Szerződési Feltételek

Az Általános Szerződési Feltételek legutóbbi frissítése: 2024.04.05.

Szolgáltató adatai:
Név: Serenum Plus Kft. (Továbbiakban Szolgáltató)
Székhely/Levelezési cím: 8044 Kincsesbánya, Vaskapu utca 21.
Telephely: 8044 Kincsesbánya, Tatárhegy 3-5.
Telefonszám: +36 70 36 46 100
E-mail cím: info@serenumpluskft.hu
Cégjegyzékszám: 07-09-030876

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Székesfehérvári Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 27898541-2-07
Csomagküldő kereskedelem nyilvántartási szám: 353290/B1

A szerződés nyelve magyar.

A tárhely-szolgáltató adatai: Dotroll Kft.

1. Alapvető rendelkezések

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezései. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2. ÁSZF hatálya

A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) dokumentum tartalma minden, a Szolgáltatónál megrendelt szolgáltatással, illetve termékkel összefüggő üzleti kapcsolatra kiterjed és a Szolgáltató által a www.papirtaska-outlet.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Megrendelő (továbbiakban: Megrendelő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ezen szerződéses feltételeket rendszeresen felülbírálja és változtassa. Az ÁSZF minden esetben az aktuális Szállítási és Fizetési feltételekkel kiegészítve érvényes.

3. Fogalomtár

Szolgáltató/Eladó: Serenum Plus Kft.

Felhasználó: az a 18. életévét betöltött természetes személy vagy jogi személy, aki a www.papirtaska-outlet.hu oldal tartalmához hozzáfér;

Ügyfél: az a Felhasználó, aki a www.papirtaska-outlet.hu oldalon regisztrál, felhasználói fiókkal rendelkezik (a továbbiakban: Fiókom) – elfogadva ezáltal az emag.hu Általános Felhasználási Feltételeit. Természetes személyek esetén a regisztráció feltétele a 18. életév betöltése.

Vásárló: az az Ügyfél, aki a www.papirtaska-outlet.hu.hu oldalon a Fiókomon keresztül, vagy regisztráció nélkül megrendelést adott le. Természetes személy esetén feltétel a 18. életév betöltése.

Szerződés: az Eladó és a Vásárló között a weboldalon megjelenített termékek és szolgáltatások értékesítése/megvásárlása tárgyában a jelen ÁSZF-ben foglaltak szerint, az Eladó és a Vásárló egyidejű fizikai jelenléte nélkül jön létre. A szerződéskötés nyelve: magyar. A szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek.

Rendelkezésre állás:

A www.papirtaska-outlet.hu oldal 7/24 órás rendelkezésre állással üzemel. Megrendelő kizárólag e-mailben vagy telefonon tudja felvenni a kapcsolatot a Szolgáltató ügyfélszolgálatával. A telefonos ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig reggel 8 órától délután 16:00 óráigig üzemel. Telefon: +36 70 36 46 100 E-mail cím: shop@papirtaska-outlet.hu

4. Adatkezelési szabályok

Adatkezelési szabályzat

5. A szerződés létrejötte

5.1 Regisztráció

Fiókom: az Ügyfél a www.papirtaska-outlet.hu oldalon regisztráció útján saját fiókot (Fiókom) hozhat létre e-mail címe megadásával. A megadott email címre kerül kiküldésre a jelszó, mellyel ezt követően beléphet a fiókjába. A Felhasználó a regisztráció során és az Ügyfél a megrendelés leadásakor köteles valós adatokat megadni. A Felhasználó felelős azért, hogy az általa megadott adatok megfelelnek a valóságnak, illetve a teljesség és az időszerűség követelményének. Amennyiben a Szolgáltató tudomására jut, hogy a Felhasználó/Ügyfél által megadott adatok köre nem valós elemeket (is) tartalmaz, jogosult az Ügyfél fiókjához való hozzáférését korlátozni, illetve az Ügyfelet a www.papirtaska-outlet.hu használatából kizárni. A Szolgáltató jogosult az Ügyfél fiókjához való hozzáférését korlátozni, illetve az Ügyfelet a www.papirtaska-outlet.hu használatából kizárni abban az esetben is, ha az Ügyfél visszaélésszerűen használja az oldalt, illetve annak a szolgáltatásait. A platform visszaélésszerű használatának minősül többek között, ha az Ügyfél több termékre rendelést ad le, ám azokat önhibájából, szándékosan a termékek kézbesítése során, vagy azok átvételi helyre történő megérkezését követően nem veszi át.

Amennyiben a Felhasználó regisztráció nélkül megrendelést ad le a www.papirtaska-outlet.hu oldalon a Szolgáltató részére, a megrendelés során megadott adatokat a Szolgáltató nem tárolja el, a megkötött szerződés nem kerül iktatásra, azonban a rendelés leadásakor Vásárló által elfogadott ÁSZF dátum alapján a Szolgáltató által, kérésre visszakereshető.

A Vásárló a weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF-et, és a weboldalon közzétett Adatvédelmi Nyilatkozatot valamint Szállítási és fizetési feltételeket megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi Nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

A Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért, továbbá az abból adódó károkért, ha a Vásárló a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely, nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik, semminemű felelősség nem terheli a Szolgáltatót. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Fiókadatok linkre kattintást követően elérhető menüpontban van lehetőség. A Szolgáltatót a regisztrált adatok Vásárló által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

A Vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Vásárló a felelős. Amennyiben tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni Szolgáltatót.

5.2 Regisztráció törlése

A Vásárló jogosult a regisztrációját bármikor törölni az ügyfélszolgálatnak küldött e-mail üzenettel. Az üzenet megérkezését követően a Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről.  A Vásárló felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód, kizárólag újbóli regisztrációra van lehetőség.

5.3 Megrendelés menete

A www.papirtaska-outlet.hu online áruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel történik, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

  • A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A teljesítés ideje a megrendelés futárszolgálatnak történő átadásának időpontja. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés, írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi, utólag hozzáférhető.
  • A megrendelés leadásával a Vásárló elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
  • A Szolgáltató a beérkezett megrendelést köteles 24 órán belül írásban visszaigazolni a Vásárló részére. A visszaigazolás tartalmazza a Vásárló által a vásárlás során megadott adatokat (pl.
  • számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, a szállítási költséget és a fizetendő végösszeget Ez a visszaigazoló e-mail tájékoztatja a Vásárlót kizárólagosan arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.
  • E visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről a Vásárló felé a megrendelés elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre a Szolgáltató és Vásárló között.
  • A Vásárló e-mail fiók tárhelyet biztosító szolgáltatójától függően a visszaigazoló e-mail a „Spam” (levélszemét) mappába kerülhet.
  • Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha legkésőbb 24 órán belül nem kapja meg a Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

5.4 A szerződés teljesítése

  • A Szolgáltató vállalja, hogy az általa megküldött visszaigazolásban szereplő terméket a megrendelésben szereplő paraméterek szerint teljesíti.
  • A visszaigazolásban szereplő várható szállítási határidő azt az időt jelzi, amikor a késztermék átadásra kerülhet annak a személynek, aki szállítási célokra megnevezésre került (szállító).
  • A Szolgáltató nem vonható kérdőre semmilyen olyan kézbesítés során bekövetkező késésért, mely a termék szállítónak történő átadása után merült fel. A Szolgáltató nem felelős semmilyen nemű rongálódásért/veszteségért, ami a szállításra szerződött partner késése/hiányossága miatt következett be. Egyéb felelősség csak akkor merül fel, ha a kézbesítés a Szolgáltató saját alkalmazottja által valósult meg.
  • Gyártástechnikai és alapanyag beszerzési okokból a Szolgáltató az előzetesen jelzett várható szállítási határidőt meghosszabbíthatja, erről azonban köteles a Megrendelőt azonnali értesítés útján tájékoztatni.
  • Abban az esetben, ha a Vásárló a Szolgáltató visszaigazolása után olyan változtatási igénnyel áll elő, mely a visszaigazolásban szereplő várható szállítási határidőt befolyásolja, úgy a várható szállítási határidő ennek megfelelően meghosszabbodik.
  • A Szolgáltató jogosult a szerződés teljesítéséhez alvállalkozói kapacitást igénybe venni.
  • A Szolgáltató nem vállal felelősséget az általa gyártott és forgalmazott termékek nem megfelelő felhasználásáért. Termékeink nem jelentenek garanciát arra, hogy azokba a megrendelő által becsomagolt termékek megfelelő védelemmel kerüljenek szállításra. A termékeinkbe csomagolt árukért kizárólag megrendelőink és azok szállítói partnerei felelősek.

5.5 Vásárlás

  • A vásárolandó termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit a konkrét termékcikk információs oldaláról lehet megismerni. Ha a vásárlás előtt a termékkel kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére.
  • A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely az általános forgalmi adót (ÁFA) nem tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza továbbá a csomagolás és a szállítás költségeit.
  • A webáruházból megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Bankkártyával vagy átutalással történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni.
  • Megrendelés feladására a Kosár használatával van lehetőség. A Vásárló a kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető oldalon kiválasztja a vásárolni kívánt mennyiséget, valamint, ha vannak további paraméterek, azt is beállítja, és a “Kosárba teszem” gomb használatával a Kosárba teszi. A Kosár tartalmát megtekinteni, módosítani a webáruház jobb oldalán található kosár ikonra kattintva van lehetőség. Itt törölhető is egy-egy termék, a termékkép mellett jobbra található “Szemét” megnyomásával. A Kosár felületén lehet megadni a kuponkódot is, valamint kiválasztani a szállítás típusát (személyes átvétel vagy futárszolgálat). Amennyiben a Vásárló a Kosár tartalmát véglegesítette, a „Fizetés” feliratra kattintva, a megjelenő felületen megadja a számlázási és szállítási adatokat, illetve választ a fizetési módok közül. Ha minden szükséges adatot megadott, akkor a felhasználási és rendelési feltételek megismerése után, a „Megrendelem” gombra kattintva leadja megrendelését, ami a Vásárló számára fizetési kötelezettséggel jár. Ha a rendelés sikeres volt, átirányítjuk egy oldalra, ahol a rendelés részletei vannak feltüntetve – néhány percen belül pedig visszaigazoló e-mailt is küldünk.
  • A webáruházban megjelenített termékek vételára az általános forgalmi adót (ÁFA) nem tartalmazza (nettó), magyar forintban (Ft) van feltüntetve.
  • A megrendeléseket akkor tudjuk csomagolásra kiadni, ha a rendelés összege lekönyvelésre kerül rendszerünkben.
  • Banki utalást választó fizetési mód esetén amennyiben a Vásárlótól nem érkezik válasz a megrendelés beérkezésétől számítottan 30 naptári napon belül megkeresésünkre, úgy a megrendelést automatikusan töröljük rendszerünkből, mely törlésről a Vásárlót is értesítjük.

A termékek feletti tulajdonjog átszállása

A termékek feletti tulajdonjog a termék átvételekor száll át a Vásárlóra, amennyiben a Vásárló termék vételárát hiánytalanul megfizette.

5.6 Egyedi grafikával készülő termékek

  • Saját grafikával/logóval nyomtatott papírtáska: a hozzánk e-mailen beérkező logót, képet készítjük elő a webáruházban látható alapra és ez alapján készülnek el a táskák, egyéb termékek (egyéb, nyomattal ellátható termékeinkről egyedi ajánlatot készít a Szolgáltató).
  • Egyedi mintával nyomtatott papírtáska esetén a grafikai anyagot vektoros formátumban kérjük megküldeni. Grafikai tervezés szolgáltatás igénylése esetén egyedi ajánlatot készít a Szolgáltató.
  • A felhasznált fotók, grafikák, ábrák jogtisztaságáért, illetve a Vásárló által megküldött tartalmakért (szöveg, kép, grafikai elemek) a Vásárló a felelős.

6. Szállítási és fizetési kondíciók, átvételi lehetőségek

A Szolgáltató a megrendelt termékek átadását telephelyi átvétellel, illetve futárszolgálat közreműködésével biztosítja a Vásárló által megadott szállítási címre. A szállítás költsége a megrendelés során a képernyőn, majd a számlán és a visszaigazoló emailben is megjelenítésre kerül, mely költséget a Vásárló viseli.

Ugyanazon Vásárlótól (regisztrált felhasználó) egy napon belül leadott megrendelések összevonására és így a szállítási költségek optimalizálására abban az esetben van mód, amennyiben a termékek még nem kerültek átadásra a futárszolgálat részére.

A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a webáruházban való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

A tényleges szállítási határidő minden esetben a rendelési visszaigazolásban szerepel.

A Szolgáltató által biztosított mindenkor érvényes fizetési és szállítási módokat és díjszabását a Szállítási információ menüpont alatt jelöljük.

  • 6.1 Számla

A Szolgáltató a Vásárló részére a bankkártyás fizetés esetén a kifizetés igazolására, a megrendelés díjának rendezését követően követően elektronikus számlát állít ki a Vásárló által megadott e-mail címre. Jelen ÁSZF elfogadása az elektronikus számlabefogadó beleegyezésének minősül. Az ÁSZF elfogadását követően a Vásárló hozzájárul ahhoz, hogy számára a Szolgáltató elektronikus számlát állítson ki. Jelen hozzájárulás visszavonására a Szolgáltató ügyfélszolgálatához intézett egyértelmű beleegyezés visszavonására irányuló nyilatkozattal van lehetőség.

Átutalásos fizetési mód választása esetén a Szolgáltató díjbekérőt állít ki és küldi azt a Vásárló által a megrendelés során megadott email címre. A megrendelés a díjbekérő végösszegének lekönyvelését követően válik véglegessé, ezt követően a Szolgáltató elektronikus számlát állít ki a Vásárló részére, melyet emailben küld részére.

A termék átvételekor (kiszállítás során a futártól történő átvételkor vagy személyes, telephelyi átvételkor) a Szolgáltató a Vásárló kérésére a vásárlás igazolására, papíralapú számlát/szállítólevelet ad.

A Vásárló köteles a szerződésnek megfelelően kiszállított vagy átvételre késznek jelentett árut haladéktalanul átvenni, és azt azonnal megvizsgálni.

  • 6.2 Reklamáció

A minőségi kifogásra nyitva álló időt a felek a Vásárló által megtörtént és leigazolt áruátvétel utáni 48 órában határozzák meg. A visszacsatolás késedelméből eredő kárért a Vásárló a felelős.

A kifogásról szóló értesítést a Vásárló minden esetben köteles írásban megadni a Szolgáltató felé. Amennyiben a jelzett határidőn belül a Vásárló nem támaszt kifogást, úgy a teljesítés elfogadottnak tekinthető részéről.

Amennyiben a Vásárló reklamációt nyújt be, és az megalapozottan a Szolgáltatónak felróható és igazolt, akkor annak következményeit a Szolgáltató köteles viselni.

A reklamáció elbírálásába a Vásárló köteles a Szolgáltatót bevonni, és a reklamációval kapcsolatos közös szakmai álláspontot a vita rendezésének körében érvényesíteni.

A minőségileg nem megfelelő termékek, szolgáltatások esetén a Szolgáltató a reklamált termékeket és szolgáltatásokat a kölcsönösen megbeszélt határidőre kicseréli, kijavítja, vagy azok értékét jóváírja a gyártott termék értéke és a kölcsönös együttműködés igényei szerint.

Amennyiben a minőségileg kifogásolt termék(ek) csak egy része az adott szállítmánynak, és ez a rész könnyen elkülöníthető, mint hibás termék(ek), úgy a minőségi reklamáció nem a teljes mennyiségre vonatkozik, kizárólag az elkülönített mennyiségre.

A Vásárló a termék(ek) átvételekor köteles megvizsgálni az egységcsomagok számát, az azokon feltüntetett mennyiséget, raklapos kiszerelés esetén a raklapon lévő mennyiséget, és azok átvételét aláírásával elismerni.

Egyedi nyomattal ellátott, egyedi méretű papírtáskák gyártási folyamata során a megrendelt mennyiséghez képest a leszállított mennyiség +-5% eltérést mutathat.

  • 6.3 Elállás

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Kormányrendelet) alapján az Ügyfelet (Felhasználó/ Vásárló) (ha fogyasztónak minősül) elállási jog (a termék visszaküldésének joga, egyfajta visszaküldési garancia) illeti meg az interneten történő vásárlás esetén, és ezt a jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatja.

 Az elállási jog egy termék megrendelése esetén a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül gyakorolható. Az Ügyfélnek/Fogyasztónak nem szükséges indokolnia, miért kíván elállni a szerződéstől.

Az Ügyfél/Fogyasztó elállási jogát a Kormányrendeletben található nyilatkozat-minta felhasználásával vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, azaz annak a Szolgáltató részére e-mail útján vagy postai úton történő megküldésével gyakorolhatja.

A termék visszaküldése: amennyiben az Ügyfél/Fogyasztó jelezte az Eladó felé elállási szándékát a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 naptári napon belül vissza kell küldenie (postára kell adnia/át kell adnia a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek), kivéve, ha a Szolgáltató vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

Az Ügyfél/Fogyasztó által viselt költségek: a termék visszaküldésének költségét az Ügyfél/Fogyasztó viseli.

Az Ügyfél/Fogyasztó felel a termék jellegének/tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot (azaz a termék rendeltetésszerű használatra alkalmasságának megállapításához szükséges használatot) meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért, amelyet a Szolgáltató részére köteles megtéríteni.

A Kereskedő/Eladó által viselt költségek: ha az Ügyfél/Fogyasztó eláll a szerződéstől, a Kereskedő haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 naptári napon belül köteles visszatéríteni az Ügyfél/Fogyasztó részére a termék vételárát az Ügyfél/Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon, kivéve, ha az Ügyfél kifejezetten beleegyezett abba, hogy a Kereskedő más fizetési módot alkalmazzon. Ha azonban az Ügyfél/Fogyasztó a Kereskedő által ajánlott legkevésbé költséges fuvarozási módtól (posta/futárszolgálat/stb.) eltérő fuvarozási módon választott, a Kereskedő nem köteles megfizetni az ebből eredő többletköltséget (azaz a legkevésbé költséges és az Ügyfél által választott fuvarozási mód közötti különbözetet.) A Kereskedő mindaddig visszatarthatja az Ügyfélnek fizetendő összeget (termék vételára +szállítási költség), amíg a terméket az Ügyfél vissza nem küldte/szolgáltatta vagy annak elküldését kétséget kizáróan nem igazolta. 

Átvételi pont / telephely
Serenum Plus Kft.
Cím: 8044 Kincsesbánya, Tatárhegy 3-5.
Nyitvatartási idő: hétfőtől péntekig, 8-16 óra között

A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát: olyan termék értékesítése esetében, amely a Vásárló személyéhez kötött, illetve amelyet a Vásárló utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza; amennyiben a megrendelt és kiszállításra került terméken bármely fizikai változást idézett elő, használt belőle bármely rész-mennyiséget; valamint a jogszabályok által meghatározott további esetekben.

7. Garanciális feltételek

7.1 Megrendelőnek joga van megvizsgálni a leszállított, vagy a hiba rendezésére küldött bármilyen bevezető, vagy helyettesítő termékre vonatkozóan a megkötött szerződésben vállaltakkal való egyezőségét. A termék elfogadásával bármilyen hiba kockázata a Megrendelőre száll át.

7.2 A termékgyártás tekintetében fennálló bármely eltérés esetén, a Szolgáltató felelőssége kizárólag a rendelés értékének összegéig merülhet fel.

7.3 A Szolgáltató felelős a Megrendelővel szemben minden olyan kárért, melyet szándékosan vagy súlyos gondatlansággal okozott.

8. Csomagolás

A csomagolás a termék típusától és a gyártási technológiától függően kerül meghatározásra. A csomagolás célja, hogy a késztermékek szállítás során ne sérüljenek, és felhasználás során könnyen kezelhető egységeket képezzenek.

Amennyiben egyedi megállapodás nincs, úgy a szállításhoz használt CP2 raklapok minden esetben a szállításhoz használt raklapmennyiség számlázásra kerülnek a Szolgáltató által 5.800 Ft + ÁFA egységáron.

9. Szellemi tulajdon

A webáruházban feltüntetett logók, grafikai elemek, kereskedelmi védjegyek, képek, videók, animációk, multimédia szövegek és/vagy bármely egyéb tartalom, különösképpen a Szolgáltató által készített grafikai termékek kifejezetten a Serenum Plus Kft. tulajdonát képezi és ezzel kapcsolatban minden jogát fenntartja.

10. Titoktartás

A Vásárló/Ügyfél által az Eladónak szolgáltatott bármely jellegű információt az Eladó bizalmasan kezeli, azt csak jelen ÁSZF-ben rögzítettekkel összhangban oszthatja meg harmadik személyekkel.

A titoktartási kötelezettség a Szolgáltató munkatársaira és üzleti partnereire egyaránt vonatkozik.

11. Adatok raktározása, továbbítása és törlése

Az kereskedelmi/együttműködési folyamat során rögzített adatokat a Szolgáltató digitális formában tárolja, jogosult az adatok további feldolgozására a gyártás folyamán.

12. EPR díjak

A 80/2023. (III. 14.) Korm. rendelet a kiterjesztett gyártói felelősségi rendszer működésének részletes szabályairól, illetve ennek kiegészítéseként, az energiaügyi miniszter 8/2023. (VI. 2.) EM rendelete a hulladékgazdálkodási intézményi résztevékenység ellátásával összefüggő díjak, a díjalkalmazási feltételek, valamint a díjmegfizetés rendjének megállapításáról szóló miniszteri rendelet alapján az általunk értékesített csomagoló eszközök után fizetendő kiterjesztett gyártói felelőségi díjat (EPR-díjat) 2023.07.01-től azoknak a vevőknek kell megfizetnie illetve a 80/2023. (III. 14.) Korm. rendelet a kiterjesztett gyártói felelősségi rendszer működésének részletes szabályairól szóló rendeletben szereplő nyilvántartás vezetési kötelezettségnek eleget tennie és bevallást készítenie, akik az EPR rendszerben a csomagolásnak alanyi kötelezettjei, azaz a csomagolást létrehozó vállalkozások, azaz „gyártók”!

Az új rendelet csomagolás tekintetében a csomagolás előállítóját (azaz a csomagolót/gyártót) határozza meg a díj megfizetésének kötelezettjéül, néhány kivételtől eltekintve (erre a rendelet 11§ (1) bekezdése tér ki).

Ha Ön a rendelet 11. § (1) „A fogyasztó számára történő értékesítés helyén megtöltésre tervezett és szánt csomagolószerből, továbbá a fogyasztó számára történő értékesítés helyén eladott, megtöltött vagy megtöltésre tervezett és szánt egyszer használatos csomagolószerből létrehozott csomagolás tekintetében a kiterjesztett gyártói felelősségi kötelezettség a csomagolószer gyártóját terheli.”, idézett paragrafus szerint használja fel a tőlünk vásárolt csomagolószert, úgy azt kötelessége és felelőssége felénk hivatalosan írásban jeleznie az info@serenumpluskft.hu központi e-mail címre, hogy  ez esetben felmerülő kötelezettségünket teljesíteni tudjuk. Az egységáraink az EPR díjat már magukban foglalva értendőek.

13. Vis maior

E fogalom alatt értendő minden olyan ok, eset, körülmény, amely előre nem látható, nem ellenőrizhető, és/vagy olyan, a Szolgáltatót érintő, de tőle független ok, amelynek felmerülése lehetetlenné teszi a Szolgáltató számára a jelen ÁSZF-ben vállalt kötelezettségek teljesítését.
A Felek egyike sem vonható felelősségre a szerződéses kötelezettségek nem teljesítéséért abban az esetben, amennyiben azt részben vagy egészben Vis Maior eredményezi.
Amennyiben a Vis Maior annak felmerülésétől számított 15 (tizenöt) napon belül nem szűnik meg, bármely fél – a másik fél egyidejű értesítése mellett – megszüntetheti a szerződést, anélkül, hogy a másik fél kártérítési igénnyel léphetne fel. 

Záró rendelkezések

A Felek jelen ÁSZF keretein belül nem szabályozott kérdésekben a Ptk. előírásait tartják irányadónak.

A jogviták rendezésére a Székesfehérvári Járásbíróság rendelkezik kizárólagos illetékességgel.

Jelen szerződési feltételek visszavonásig érvényesek.

Kincsesbánya, 2024.04.24.

Keresés
×
0
    0
    Kosaram
    Az Ön kosara, üresKörülnézek a boltban
      Szállítási díj kiszámítása
      Kupon felhasználása